План роботи

 

І ЗАСІДАННЯ

Тема: «Особливості організації виховної роботи в умовах пандемії та воєнного стану»

№ з/п

Тематика засідання

Форма роботи

Виконавці

1.

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

4.

 

5.

 

 

6.

 

 

7.

 

 

8.

Про  результати  виховної  роботи  у  2021-2022 навчальному  році.

 

Нормативно-правове забезпечення виховного процесу. Ознайомлення з нормативно-правовими документами, Листами та Наказами МОН України в галузі освіти на2022/2023 н. р. Опрацювання методичних рекомендацій з питань організації виховної роботи в освітніх закладах у 2022/2023 навчальному році.

 

Робота класних керівників  в умовах пандемії та воєнного стану.

 

Організація роботи  з батьками в умовах пандемії та воєнного стану.

 

Про стан організації роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя і здоров’я дітей в умовах пандемії та воєнного стану.

 

Рекомендації щодо змістового наповнення планів виховної роботи та їх оформлення.

 

Про роботу по впровадженню удосконалення виховних форм роботи відповідно до «Основних орієнтирів виховання учнів 1 – 11 класів»

 

Діагностування класних колективів.

Аналітична довідка

 

Виступ з

обговоренням

 

 

 

 

Коло ідей

 

Виступ

 

Виступ

 

 

Рекомендації

 

 

Практичний порадник

 

 

Практикум

Мажара В.В.

 

Мажара В.В.

Члени ФО

 

 

 

 

Члени  ФО

 

Бабич Н.І.

 

Махно В.В.

 

 

Шишка О.М.

 

 

Махно В.В.

 

 

Члени  ФО

 

 

 

Завдання членам  фахового осередку

1.     Скласти план виховної роботи на І семестр.

 

2.     Підготуватися   до  огляду інформаційних  вісників  (куточків)  класів.

 

3.     Скласти соціальні паспорти класів.

 

4.     Підготувати  звіт  про  відвідування  учнями  школи  та  прийняті  міри  щодо  попередження  пропусків  занять  без  поважних  причин.

 

Робота між засіданнями

1.Методичні оперативки.

2.Консультації з питань виховної роботи для класних керівників.

3.Огляд методичної літератури.

4.Участь у предметних Тижнях, Тижнях з безпеки життєдіяльності (згідно з планом).

 

 

 

 

 

 

 

ІІ ЗАСІДАННЯ

Тема: «Національно-патріотичне виховання здобувачів освіти в сучасних умовах»

№ з/п

Тематика засідання

Форма роботи

Виконавці

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

4.

 

 

5.

 

 

6.

 

 

7.

Патріотизм як суспільна та особистісна цінність. Концептуальні засади національно-патріотичного виховання.
 

Напрямки роботи щодо підвищення рівня національно-патріотичного виховання учасників освітнього процесу в умовах сьогодення

 

Сучасні інноваційні технології національно-патріотичного виховання.
 
Виховання патріотизму як основи національної свідомості школярів засобами КТС (колективних творчих справ).
 
Упровадження стратегії волонтерства в освітній процес. Волонтерство під час війни

 

Заходи щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання в школі у 2022/2023н.р.

 

Адаптація учнів 1, 5 та 10 класів

 Доповідь

 

 

Виступ

 

 

Виступ

 

Обмін досвідом

 

 

 Палітра ідей

 

 

Виступ 

 

 

Виступ

Мажара В.В.

 

 

Єрмакова О.С.

 

 

Драганець В.М.

 

Члени  ФО

 

 

 Члени  ФО

 

 

Махно В.В.

 

 

Редька В.Г.

Криворучко І.С.

Хоменко С.В.

 

 

 

 

Завдання членам фахового осередку

1. Підготувати  інформацію з власного досвіду про ефективні форми  дистанційного та змішаного навчання.

2.Оформити матеріали відкритих виховних заходів.

3.Опрацювати літературу  з питань  організації онлайн-простору класного керівника.

 

Робота між засіданнями

1.Взаємовідвідування виховних заходів.

2.Участь у предметних Тижнях (згідно з планом)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ ЗАСІДАННЯ

Тема: «Розвиток цифрової компетентності. Організація онлайн-простору класного керівника »

№ з/п

Тематика засідання

Форма роботи

Виконавці

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

 

 

5.

Особливості дистанційної та змішаної форм навчання в роботі класного керівника.

 

Пошук сучасних інформаційних технологій для візуалізації освітнього змісту, кроки до цікавих та захоплюючих виховних заходів

 

Психологічний комфорт учасників дистанційного навчання: як зробити виховні заходи онлайн  ефективними та цікавими.

 

Класний керівник НУШ. Імідж в умовах дистанційного навчання. Неформальний підхід до класного керівництва.

 

 

Ефективна організація позакласної діяльності за допомогою сучасних інтерактивних сервісів при змішаному та дистанційному навчанні.

 

  

Виступ

 

 

Виступ

 

 

Обговорення

 

 

  З досвіду роботи

 

 

  

Виступ

 

Мажара В.В.

 

 

Єрмаков Д.О.

 

 

Члени  ФО

 

 

Олексенко О.В.

Криворучко І.С.

 

 

 Махно В.В.

 

 

 

 

 

 

Завдання членам  фахового осередку

1. Класним керівникам  та вчителям 1-4 класів спланувати роботу на ІІ півріччя.

2. Підготувати інформацію з власного досвіду з теми: «Особистісно-соціальні компетентності класного керівника як один із шляхів запоруки безпечного освітнього середовища вільного від будь яких форм насильства, проявів булінгу та дискримінації ».

3. Переглянути та уточнити соціальні паспорти.

4. Оформити матеріали відкритих виховних заходів.

5.  Підготуватися до звіту про самоосвіту та творчого звіту (класні керівники, які атестуються).

 

Робота між засіданнями

1.Методичні оперативки.

2.Огляд методичної літератури.

3.Участь у предметних Тижнях, Тижнях безпеки життєдіяльності.

 

 

 

 

 

 

 

ІV ЗАСІДАННЯ

 Тема: «Особистісно-соціальні компетентності класного керівника як один із шляхів запоруки
безпечного освітнього середовища вільного від будь яких форм насильства, проявів булінгу та дискримінації»

№ з/п

 Тематика засідання

Форма роботи

Виконавці

1.

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

5.

 

 

6.

 

 

7.

Роль класного керівника у створенні безпечного освітнього середовища.
 
Превентивне виховання на підґрунті розвитку життєвих компетентностей: досвід впровадження, перспективи розвитку.
 
Гуманізація освітнього процесу як один з напрямків подолання мобінгу, булінгу та кібербулінгу в учнівському середовищі.
 
Дитяча безпритульність і бездоглядність.
 
Формування мотивації щодо здорового способу життя в шкільному середовищі.
 
Система методичної роботи класного керівника в контексті формування ціннісних орієнтирів особистості.
 

Характеристика діяльності класних керівників, які атестуються в 2023 році,  у міжатестаційний період.

 

Виступ

 

Обмін досвідом

 

 

Тематична дискусія

 

 

Виступ

 

Методичні перегуки

 

 

Обговорення

 

 

Виступ

 

  

Самородченко Ю.В.

 

Члени  ФО

 

 

Члени  ФО

 

 

 Фощій Н.С.

 

 Члени ФО

 

 

Члени ФО

 

 

Шишка О.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання членам  фахового осередку

 

1.Провести анкетування учнів з метою виявлення їхніх індивідуальних особливостей , рівня їхньої вихованості та загального розвитку. Зробити діагностику особистості школяра.

2. Зробити аналіз участі учнів в шкільних та позашкільних гуртках за інтересами

3.  Продумати теми для обговорення на засіданнях ФО у 2023/2024 н.р.

 

Робота між засіданнями

1. Консультації з питань виховної роботи  для класних керівників.

2. Ознайомлення з новими надходженнями методичної літератури.

3.Участь у предметних Тижнях.

 

 

 

 

 

 

 

V ЗАСІДАННЯ

Тема: «Стратегічні напрямки виховання в сучасних умовах»

№ з/п

Тематика засідання

Форма роботи

Виконавці

1.

 

2.

 

 

3.

 

4.

 

 

5.

Про підсумки роботи  фахового осередку за 2022/2023 навчальний рік

 

Аналіз стану профілактичної роботи з попередження травматизму серед учнів.

 

Обговорення перспективного плану роботи ФО КК на 2022-2023 н.р.

 

Творчий портрет класного керівника  (творчі звіти класних керівників, які  пройшли атестацію  у 2023 році)

 

Анкетування класних керівників з метою визначення рівня теоретичних знань, умінь і навичок та з’ясування труднощів у роботі.

Доповідь

 

Виступ

 

 

 Панорама ідей

 

Творчий звіт

 

 

Анкетування

Мажара В.В.

 

Махно В.В.

 

 

Члени ФО

 

Криворучко І.С.

Махно В.В.

 

 

Члени ФО

 

 

 

 

 

 

Завдання членам  фахового осередку

1.     Зібрати  пропозиції  батьків,  учнів  щодо  планування  виховної  роботи  на  новий  навчальний  рік.

2.     Опрацювати «Критерії ефективності виховної роботи».

3.     Внести пропозиції щодо змісту роботи  фахового осередку класних керівників.

4.     Поповнити методичну скарбничку класного керівника.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар